make: *** No rule to make target `clean'. Stop.

Hejsa

Jeg er ved at installere en broadcom driver til mit trådløse netværkskort.
Jeg følger denne guide http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=896713
Når jeg når til (pkt 2)
make -C /lib/modules/2.6.24-19-generic/build M=`pwd` clean får jeg en fejlmeddelse.

sslug@sslug:~/wdriver$ make -C /lib/modules/2.6.24-19-generic/build M=`pwd` clean
make: Entering directory `/lib/modules/2.6.24-19-generic/build'
make: *** No rule to make target `clean'.  Stop.
make: Leaving directory `/lib/modules/2.6.24-19-generic/build'

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor den stopper. Er der nogen, som kan pege mig i den rigtige retning? Tak.

Hilsen
Martin
Ubuntu 8.04.1 AMD64