Re: [NOVICE] Nvidia driver

Onsdag den 27. August 2008 skrev Hjalte Graae Magnussen:

> Hej Gert
>
> Nu har jeg prøvet at download filen livna-release-9-1.noarch.rpm og
> så prøvet at køre den og så får jeg bare den her fejlmeddelse
>
> rpm -Uhv livna-release-9-1.noarch.rpm
> error: Failed dependencies:
>         fedora-release >= 9 is needed by livna-release-9-1.noarch

Efter lidt nærlæsning af din fejlmelding kunne det se ud som om at din
fedora ikke er en fedora-release 9, men jeg skal ærligt indrømme at jeg
aldrig har kunnet finde ud af hvad der er større og mindre med disse 2
dimser:  <    >

mvh/gert

--
Grandpa Charnock's Law:
	You never really learn to swear until you learn to drive.