At skifte kerne

Hejsa

Jeg har kørt med kerne 2.6.24-19-generic, men har på et tidspunkt fået installeret 2.6.24-21-generic. Under opgraderingen blev jeg spurgt, om jeg ville beholde min gamle boot-indstillinger...og jeg kom til at sige ja.
Jeg har altså 2.6.24-21-generic liggende.
Kan jeg bare rette det til i /boot/grub/menu.lst så den nyeste kerne bliver brugt?

gammel menu.lst:
title           Ubuntu 8.04.1, kernel 2.6.24-19-generic
root            (hd0,5)
kernel /boot/vmlinuz-2.6.24-19-generic root=UUID=71337906-efd6-4694-9ef8-5d8923cbe745 ro
initrd          /boot/initrd.img-2.6.24-19-generic
quiet

ny menu.lst:
title           Ubuntu 8.04.1, kernel 2.6.24-21-generic
root            (hd0,5)
kernel /boot/vmlinuz-2.6.24-21-generic root=UUID=71337906-efd6-4694-9ef8-5d8923cbe745 ro
initrd          /boot/initrd.img-2.6.24-21-generic
quiet

hilsen
Martin