RE: [NOVICE] hardware krav til suse 11.0

Mads Madsen wrote:
> Jeg skal lige h?re, den addon sprogpakke den skal bruges hvis man vil have
> dansk sprog?, og skal den installeres efterf?lgende, eller?

Hvis du vil installere fra live-cd'en beh?ver du ikke n?dvendigvis hente add-on cd'en, du kan snildt installere dansk sprog med yast efter installation, og derved spare en br?nding og en hel del trafik.

Men dvd-installation er klart anbefalelsesv?rdigt, da det giver mest "out-of-the-box"-oplevelse, hvilket s?rligt er en fordel for nye brugere.

Se i ?vrigt:
http://suse.linuxin.dk