Mangler windows decorations

Hej,

jeg har lige installeret Kubuntu Hardy Heron, med KDE 3.5 og har opgraderet til KDE4.1.

Det hele så lækkert ud og jeg kørte compiz-fusion. Så skete det..jeg genstartet computeren og min windows-decorations var væk og ingen effects heller.
Det skal lige sige jeg har en Lenovo T61 med Intel x3100.

Jeg tror det noget med at aixgl eller xgl ikke er aktiveret. Men det mærklige var bare at de virkede før jeg genstartet.

Kan i hjælpe mig?

Med Venlig Hilsen

Allan