Re: [NOVICE] Filhåndtering til bl.a. ftp

fredag 01 August 2008 12:28:22 skrev Nils Grøngaard:
> Jeg har behov for et program til at udveksle filer mellem min maskine og
> en ftp-server. Mine kolleger bruger Total Commander, som tilsyneladende er
> det førende bud til Win, men TC findes ikke til Linux.
>
> Jeg fandt flg., der omtaler nogle forskellige programmer, men vil være
> glad for nogle konkrete erfaringer og forslag til, hvad I kan anbefale mig.
>
> Mvh Nils

I Gnome hedder programmet tilsvarerende Total Commander, gnome commander og i
KDE hedder det Krusader. Der findes sikkert også andre, men det er min
erfaring, at funktionaliteten stort set er ens og at det meste er et
spørgsmål om vane, hvilken man foretrækker.

Mvh.
Morten