Re: [NOVICE] boot-problem med live-cd

Jim Oksvold skrev:
Med alle 3 dist. har jeg prøvet at boot op uden splash, og jeg kan se,
at hver gang ender det med en melding om "kritisk temperatur" (mellem
69-71 grader.
Den starter jo fint op i Vista, så jeg tror ikke helt på det med
temperaturen. Jeg kan ikke i BIOS'en se noget steder, hvor jeg kan slå
"noget med temperaturen" fra.

Virker kjent.

Se om du kan tvinge alle kjølevifter til å kjøre.

Jeg tror de køre allesammen.

Eventuelt kan du prøve med en støvsuger der luften kastes ut av maskinen.

Du mener blæse luft ind i maskinen?

Mvh
Jim Oksvold