Re: [NOVICE] Filhåndtering til bl.a. ftp

Nils Grøngaard skrev:
Jeg har behov for et program til at udveksle filer mellem min maskine og en ftp-server. Mine kolleger bruger Total Commander, som tilsyneladende er det førende bud til Win, men TC findes ikke til Linux.

Jeg fandt flg., der omtaler nogle forskellige programmer, men vil være glad for nogle konkrete erfaringer og forslag til, hvad I kan anbefale mig.

Mvh Nils

Hej Nils

Måske du kan have glæde af at læse et indlæg fra oct. 2007 se:
http://www.sslug.se/emailarkiv/novice/2007_10/msg00020.html

Venlig hilsen
Jørgen Kristensen
Herlev