Re: [NOVICE] boot-problem med live-cd

Jim Oksvold skrev:
Efter at have søgt på nettet, har jeg prøvet at tilføje nogle
forskellige ting til opstarten (F6 i boot-menuen): noapic, nolapic,
MEM=3072M og apci=off.
Apci=off lod til at virke, men jeg ved ikke hvad det betyder.
Slår apci=off noget fra, som har med grafikkortet at gøre?

ACPI muligvis:

http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Configuration_and_Power_Interface

http://www.lesswatts.org/projects/acpi/

http://www.acpi.info/

Det ville ikke være utenkelig på nyere PCer - Grafikk bruker mye strøm.

Sjekk at du har siste BIOS.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=no&cc=no&lang=no&product=3758333&dlc=no

Ta backup av Vista og ta ned den BLUG eller Fedora.
http://www.blug.org.uk/#

BOOT problemer med Ubuntu 8.04 LTS
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/39023
Kubuntu problemer - se linker:

Wuaw. De to links er fuldstændig som min situation. Jeg må vente og se hvad der sker.
Mange tak for hjælpen.

Hilsen
Martin Linuxløs

Mvh