Re: [NOVICE] Filhåndtering til bl.a. ftp

Nils Grøngaard wrote:
Jeg har behov for et program til at udveksle filer mellem min maskine og en ftp-server. Mine kolleger bruger Total Commander, som tilsyneladende er det førende bud til Win, men TC findes ikke til Linux.

Jeg fandt flg., der omtaler nogle forskellige programmer, men vil være glad for nogle konkrete erfaringer og forslag til, hvad I kan anbefale mig.

Mvh Nils

Jeg sætter stor pris på midnight commander.
http://www.ibiblio.org/mc/
Den kan også snakke ftp

Mon ikke den findes til de fleste distr.

/Magnus