Re: [NOVICE] wlan: Microcode not available.

Atte Andr? Jensen wrote:

> Jeg kan simpelthen ikke finde den p? broadcom's hjemmeside. Er der
> alternativer?

Jeg g?tter p? at Ubuntus bcm43xx-fwcutter pakke, (eller muligvis b43-fwcutter) indeholder et script som automatiserer hele baduljen (download af Windows driver -> extract af firmware til /lib/firmware/).

Du skal ikke regne med at finde nogen hj?lp p? Broadcoms hjemmeside, hvis de var bare en lille bitte smule samarbejdsvillige ville dette problem slet ikke eksistere i f?rste omgang.