Re: [NOVICE] Fedora 9

Hjalte Graae Magnussen wrote:
Hej

Er der nogle som kan hjælpe mig, jeg har hentet fedora 9 DVD ned men når jeg
installerer den så vil den gnome og jeg vil meget gerne havde kde og jeg kan
ikke få den til at virke med kde

Har du installeret KDE?

Ellers er det:

yum groupinstall KDE

Hvad sker der hvis du vælger KDE i loginvinduet?

Mogens

--
Mogens Kjaer, sslug@sslug
http://www.lemo.dk