wlan: Microcode not available.

Hej

Jeg har en laptop hvor jeg lige har installeret debian. Wlan-kortet er et BCM4303, og det fremkommer i ifconfig (som eth2) + jeg kan sætte essid med iwconfig. Jeg kan dog ikke få en ipadresse, og dmesg skriver

bcm43xx: Error: Microcode "bcm43xx_microcode2.fw" not available or load failed.

Ok, det lyder som en manglende firmware. Jeg har ingen anelse om hvor mine medfølgende win cd'er er, er der en anden måde at fremskaffe denne firmware?

NB: Wlan'et virker fint, har kørt debian or ubuntu uden problemer.

NB2: Det er på egen kerne 2.6.18-rt7, patched og kompileret i hånden.

--
peace, love & harmony
Atte

På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...