Re: [NOVICE] cp/mv script?

I spø'r da også som 20 to....

Men et rigtigt godt spørgsmål...

Efter manuelt at have gennemgået en del mapper ser det ud til at se
sådan ud.

ABC/ABC/fil.a
ABC/abc/fil.b
abc/abc/fil.c
abc/def/fil.d
ghi/fil.e

Efter "konverteringen" ville jeg gerne have:
abc/abc/fil.a
abc/abc/fil.b
abc/abc/fil.c
abc/def/fil.d
ghi/fil.e

Jeg undskylder alt det rod, men eftersom i stiller (de rigtige)
spørgsmål, kommer man jo til at tænke længere, end man selv havde
formået ;-)

Tak endnu en gang...
Danjel