Re: [NOVICE] Problem med mail til mig.

Erik Jakobsen wrote:
Hej.

Jeg har fået at vide, at der er problemer, når en mail skal sendes til mig.
Herunder er det, som den der sender får, når han sender mail til sslug@sslug:

> Email sent to sslug@sslug could not be delivered due to the following:

Hvad gør, at fejlen opstår ?.

Formodentlig at din mailserver ikke ved at den skal modtage post for domænet urbakken.dk.

Hvad siger din egen log for mailserveren?
Du kan sikkert finde den nede i /var/log

/kristian