Re: [NOVICE] Installation af driver til grafikkort

Jørgen Heesche skrev:

Svaret findes som jeg ser det i det download-link du viser.
Download den fil der passer til din version af XFree86.
Pak tgz-filen ud og kopier filen savage_drv.o til
/usr/X11R6/lib/modules/drivers
Eks. på udpakning:
  tar zxvf xf44sav-27t.tgz

Hej Jørgen

Tak for svar. Jeg tænkte det samme, da jeg læste den medfølgende tekst til driveren, men hvis jeg kigger i mappen usr/X11R6 på min computer, ligger der ikke nogen mappe ved navn lib, men kun én ved navn bin...

Har andre Ubuntu-brugere den ovennævnte mappe (/usr/X11R6/lib/modules/drivers)?

Med venlig hilsen
Marie