XSANE lukker delvist

Når jeg under min Mandriva 2007 (KDE 3.5) starter XSANE (tilsluttet en BENQ
S2W 3300 U) lukker det vindue hvori man kan "acquire preview". Jeg når lige
akkurat at se vinduet på skærmen før det lukker.

De andre vinduer under XSANE lukker ikke, og jeg kan skanne, men kun med det
område, der er preset fra før lukkefejlen pludselig opstod.

Jeg mener ikke, at jeg overhovedet har foretaget mig noget, der skulle kunne
fremprovokere fejlen.

Jeg har dual boot med XP, og der er ingen problemer under XP.

Jeg har prøvet at starte XSANE som root, men en kraftig advarsel mod at køre
XSANE under root fik mig til at afbryde forsøget.

pft
Gunnar Ytting