Re: [NOVICE] cp/mv script?

Undskyld allesammen, jeg kan godt se nu at jeg ikke har forklaret mig
helt præcist.
Jeg prøver igen.

Filerne er ikke nødvendigvis dubletter, men kan være det, det samme
gælder mappestrukturen...
f.eks.
ABC/fil.a
ABC/fil.A
abc/fil.a
abc/fil.b

Vi taler om ca 50K filer fordelt i omkring 10K mapper/undermapper

Jeg håber at det er mere klart.

:-)
Danjel