cp/mv script?

Jeg er ikke helt sikker på at det er cp/mv, men det er lige hvad jeg
kunne kumme i tanke om...

Mit problem er at jeg har en del filer navngivet "abc" og Abc".
Dette vil jeg gerne have rettet sådan at den ene, faktisk ligegyldig
hvilken, kopieret ind i den anden, sådan at jeg ikke har en version
med små bogstaver, og en med store.
Filerne skal deles med win maskiner, derfor er det ikke praktisk med
dubletter (set fra en windows's synspunkt).

Der er mange filer, så manuelt er ikke en option (i hvert fald ikke
hvis jeg kan slippe...), nogle ideer?

pft
Danjel