Re: [NOVICE] Fornye IP-adresse

2008/9/4 Michael Rasmussen <sslug@sslug>:

> Hvilken distro? Forskellige distroer har deres egen implementation af
> DHCP Client.

Det er SUSE 10.3

> Er det Debian baseret (og ikke anvender network-manager), kan du se: man
> dhclient, man ifup, man ifdown

Det gjør forhåpentligvis nytten.
Jeg kan jo boote på en Knoppix og se om de virker.

Tusen takk :-)

Jim går offline.

Hilsen fra Jim som lider windowsdøden på Oslo S :-)

P.S. - DELL keyboard som Sidewalk Express bruker er grusomme greier.
Tastene er som slitte plastflater som skrapes mot hverandre og lugger :-(