Re: [NOVICE] Privat mail server - Hvad og hvordan

On Tue, 30 Sep 2008 13:33:21 +0200, Nils Lastein <sslug@sslug> wrote:

Standard for begyndere er nok gmail (eller anden webmail) :-) ... Det
opfylder faktisk alle krav - bortset fra, at man ikke selv har
ejerskab over maskinen.
Det var faktisk erkendelsen af at jeg i stadigt højere grad bruger GMail fremfor mine andre konti, der har sparket mig igang med en finde en lignende løsning hvor jeg kunne samle det hele.
- der hjemme! :)

--
Med venlig hilsen
/Zmit/