Re: [NOVICE] Installation af driver til grafikkort

Marie Løhr wrote:
Jørgen Heesche skrev:

Marie Løhr wrote:
... SKIP ...

Har du rebootet efter ændringen?.

Hej Jørgen

Tak for svar. Jeps, jeg har rebootet.

Jeg er forøvrigt ikke sikker på at den ændring kan gøre nogen forskel.
Jeg ved godt at du er blevet opfordret til at lave den ændring, men jeg har nu den opfattelse at årsagen til dit problem er at skærmkortet ikke bliver identificeret. Det er driveren der skal finde identifikationen
"S3 Inc. VT8375 [ProSavage8 KM266/KL266]"
i kortets firmware.

Har du en idé til, hvordan mit skærmkort kan blive identificeret? Eller skal jeg bare opgive projektet? :-(

Nej desværre, jeg har ingen ide.
Jeg mener det er et spørgsmål om at have den rigtige driver. Det er driveren, der skal læse de nødvendige informationer i kortets firmware.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug