Re: [NOVICE] Privat mail server - Hvad og hvordan

On 2008-09-30, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Standard idag er "nok" postfix som smtp-server og dovecot som imap/pop3
> server og Squirrelmail som webmail.

Jeg ser dog roundcube blive mere populær og væsentlig mere brugbar end
squirrelmail.

Når vi nu er ved emnet, er der så nogen der kender en god webmail der
gør sig godt på primitive telefoner?

(Personligt bruger jeg dog exim som smtp-server, da jeg finder den
nemmere at sætte op og håndtere end postfix, men det er en smagssag. Men
jeg er enig i at generelt virker postfix mere populær end exim)

/Sune