lighting i thunderbird

Hej

Jeg kører thunderbird under ubuntu og efter upgrade til 2.0.0.17 som findes i ubuntu 8.04 virker lightning ikke. Jeg kan ikke få vist kalenderen, og hvis jeg syncer (replace local data) med scheduleworld får jeg at vide at der ikke findes nogle kalendre i lightning.

Min lightning er 0.9 og den *skulle* være kompatibel med thunderbird 2. Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller på anden måde kan hjælpe mig til en virkende lightning?

--
Atte