Re: [NOVICE] Privat mail server - Hvad og hvordan

Michael Schmidt wrote:
Søger en løsning, der tillader mig at "opbevare" al min post på en maskine hjemme og så kunne læse og sende fra mine andre maskiner (dels hjemme, men også andre faste installationer væk fra hjemmet og også gerne som web-mail)
Hvad er "standard" setup for begyndere?

Hej Michael, der er jo nok masser af forskellige løsninger, men jeg vil anbefale postfix som mail-server og courier-imap som imap-server.

Med venlig hilsen Preben