Re: [NOVICE] at opdatere gnome-menuen

Jørgen Heesche skrev:
Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Jeg bruger Ubuntu 8.04.1. Jeg har installeret nogle forskellige programmer, men de dukker ikke op i menuen. Hvordan kan jeg opdatere menuen, så de nye programmer kommer med? Det drejer sig f.eks. om et lille program, der hedder "onBoard". Det er et lille program, som giver mig et "skærm"-keyboard på min tablet-bærbar .
Klik med højre museknap på start applications nederst til venstre giver adgang til at starte 'Menu Editor'.

Programmet findes tilsyneladende ikke i Menu Editoren. Nu har jeg så bare på almindeligvis lavet et link til programmet i mit panel. Jeg undrede mig bare over, at det ikke er alle installerede programmer, som lægger et ikon i menuen!?!
Men tak for forslagende.

Hilsen
Martin :-)