Re: [NOVICE] Kmail ønskes som webmail

> Du kan selvfølgelig vælge at bruge Gmail begge steder ;)
>

> --
> /Niels

Det kan lønne seg å velge flere enn 1 E-post tilbyder.

Selv bruker jeg mest G-mail.

Yahoo fraråder jeg så sant du ikke allerede bruker den.
Mange jeg kjenner har hatt sporadiske problemer med
Yahoo de siste 2 år som ble omtalt på Slashdot.org

Hotmail var lenge hakket mere driftsikker enn Gmail
(De kjører altså FreeBSD og Solaris på sine mailservere sist jeg sjekket)
men er nå slått av i alle fall Gmail og forhåpentligvis/muligvis mange andre.

Jeg anbefaler minst 2 forskjelige e-post tilbydere fortrinnsvis på 2
forskjellige kontinenter.
De bør være slik at det er rikelig med plass ( 640 Gb burde være nok
for alle :-)
og slik at det kan søkes i e-postene.
En Zillion e-poster som du ikke kan søke i har begrenset verdi :-)
Husk at ett fungerende SPAM-filter kan være behagelig.
2 fungerende e-postkontoer er som regel bedre enn 1 e-postkonto som
akkurat nå er nede :-)

Behovene kan være forskjellige som kjent.
Selv foretrekker jeg å bruke Web grensesnittet kun.

Mvh
Jim Oksvold