Re: [NOVICE] Regneark m. macroprogram

Michael Rasmussen skrev:

On Tue, 11 Nov 2008 05:53:50 +0000 (UTC)
sslug@sslug (martin rørdam) wrote:

Det jeg har brug for er et regneark med makroprogrameringsmuligheder. Som
du ganske rigtigt siger en if-then-else.. Selve makroen skal jeg nok selv få strikket sammen (håber jeg ;-) )
Har du prøvet gnumeric?

Ja men de har ikke indbygget et macro program... :-(
(har faktisk "været efter" dem for nogle år siden for at få dem til at lave et lille macroprogram til det da det er et fantastisk regneark...) MHT Python så er mit kendskab til det hvad jeg har hængende i kælderen af de grønne træpythoner; og dem kan man ikke programmere!!! ;-)

Det ender nok med at jeg må gå den hårde vej og kode selv i python, lige starte med at lære det.... Hvor svært kan det være LOL

Tak for tippet

mvh

martin