Re: [NOVICE] Regneark m. macroprogram

martin rørdam skrev:
Hej..

Jeg har brug for et regneark der (lig det gamle QPW) har en form for macroprogram tilknyttet...
Det jeg helt specifikt skal bruge er en if funktion:

ex.
"if sheet1:a1=1 do;"Pring sheet2:a1..h45" else
"if sheet1:a2=1 do;"Pring sheet3:a1..h45"

Hej Martin, er det makro eller er det en funktion du har brug for? Jeg kender ikke noget til QPW, men ovenstående ligner blot en if-then-else funktion for mig. Jeg er ikke sikker på hvad din "pring"-funktion gør; skriver den sheetN:a1..h45 ud startende i den nuværende celle eller hvordan?

Med venlig hilsen Preben