Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

On Sat, Nov 22, 2008 at 20:25:00 +0100, Frank Damgaard wrote:

> Men det er vist ikke tråd i kraft endnu.
>
> Jeg har lige fået email fra TDC om fornyelse af signatur,
> og email er fra en @tdc.dk adresse og link er til en tdc adresse.
>
> Men det får jeg se når den fornyes om der er noget redirect til
> en anden URL.

Der er ca. et år til endnu:

http://www.digitalsignatur.dk/visArtikel.asp?artikelID=1042

"Den nye digitale signatur forventes taget i brug inden udgangen af 2009, men
foreløbig kan du roligt fortsætte med at bruge din nuværende signatur - eller bestille
en, hvis du ikke har gjort det endnu."

--
mvh Frank Damgaard  |