Re: [NOVICE] Regneark m. macroprogram

E. Sjørlund skrev:

martin rørdam skrev:
Hej..

Jeg har brug for et regneark der (lig det gamle QPW) har en form for
macroprogram tilknyttet...
Det jeg helt specifikt skal bruge er en if funktion:
<snip>
Bøvs et lille opstød, er der ikke en venlig person de lige kan smide et
navn på et program i hovedet på mig så jeg kan få ro i sjælen.. PFT

Kan du ikke installere Quattro Pro med Wine?
(Jeg har den ikke her, men den er vel så gammel, så den burde kunne).

Både ja og nej... Jeg kan godt køre den under wine, men en opdatering der er vigtig for at den skal kunne køre ordentligt kan wine ikke genkende som en eksekverbar fil (det er en .MSP fil)