Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

On Sat, Nov 22, 2008 at 12:27:08 +0100, Steen Jensen wrote:

> Blot til orientering, så har TDC ikke reelt længere noget med den
> digitale signatur at gøre, idet PBS har overtaget ansvaret i selskabet
> Dan-ID. Der er dog stadig lidt navneforvirring, idet der nogle steder
> stadig står TDC.

Men det er vist ikke tråd i kraft endnu.

Jeg har lige fået email fra TDC om fornyelse af signatur,
og email er fra en @tdc.dk adresse og link er til en tdc adresse.

Men det får jeg se når den fornyes om der er noget redirect til
en anden URL.

--
mvh Frank Damgaard  |