Re: [NOVICE] Projektor og skærm samtidig

Min erfaring ved brug af Novell SLED på en T42p var, at det var nødvendigt
at justere skærmopløsningen til noget projekteren ville genkende.

Den 16. nov. 2008 17.42 skrev Nils Grøngaard <sslug@sslug>:

> Jeg skal vise et præsentationsshow i morgen, og har desværre ikke haft
> mulighed for at prøve maskineriet af i dag. Er det lige til at få vist
> billede på skærm og projektor samtidigt?
>
> Min maskine er en Zepto 3215 med Ubuntu Gutsy.
>
> :-) Nils

> --
Med venlig hilsen Niels
Besøg Slangerup Kirkes hjemmeside http://www.slangerupsogn.dk
Visit Scandiania using Intelligent Experience Design
http://www.scandinavia-incentive.dk
Improve your art of working properly with Safepark Consultancy
http://www.safepark.dk