Re: [NOVICE] Hvilket ny bærbar?

Brian Durant skrev:
> Jeg har brug for en ny bærbar med Linux og kunne brug nogle anbefalinger.
> Min fortrukne distro er Ubuntu. Jeg kigger pt. på Zepto bærbare men har set
> at nogle oplever problemer med installation af Linux på en Zepto. Jeg ville
> allerhelst købe en af de nye MacBooks eller MacBook Air men når det nu
> sandsynligvis ikke bliver til noget, har jeg brug for et mere fornuftig
> bud...
> Brian

Hej

Jeg købte for et års tid siden en 15" ASUS F3Sv hos PRC data og har kørt
dual boot med windows Vista og linux på den siden. Jeg startede med
mandriva men skiftede til Ubuntu, da Ubuntus hardwareunderstøttelse er
bedre. Ubuntu kører upåklageligt (bortset fra dvale-funktionen, men det
er vist et generelt linux-problem) og installationen gik uden problemer.
Asus'en er lidt stor af en 15" at være, men den kører godt, har en god
skærm og tastatur og er forholdsvis lydløs.

Mvh.
Morten