Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

On Sat, Nov 22, 2008 at 21:04:09 +0100, Steen Jensen wrote:
> Frank Damgaard skrev:
> >
> men jeg vil da formode, at underskriveren af din e-mail er Dan-ID.
> De har nemlig allerede nu overtaget den gamle tdc-signatur.

ja, nærlæser man , så står der en ny afsender tekst. :)    (*)
men så vidt jeg læser på hjemmesiden, så er der endnu intet ændret.

Så det java (samt/eller javascript) der anvendes fra "tdc" er kun
til at pille signatyr-fil ud af html fil.

Dvs. det perl-script der er posted i sslug-signatur stadig burde fungere
til at pille signatur fil ud af en html :
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00016.html

(*)
http://privat.tdc.dk/digital/
...........snip...........
TDC overdrager digital signatur til DanID

Pr. 1. juli 2008 overdrager TDC A/S sine aktiviteter inden for salg og drift af
offentlig og privat digital signatur til selskabet DanID A/S. Alle aftaler om digital
signatur - herunder rettigheder og forpligtelser - overgår til DanID pr. 1. juli 2008.
DanID er 100% ejet af PBS A/S
Uændret service

Alle kunder har samme service og support som tidligere. Har I brug for hjælp, skal I
stadig ringe på de telefonnumre, som står på disse sider og det er stadig her at I
også finder al anden information om Digital Signatur. Når det ændrer sig, vil du høre
nærmere fra DanID.
--
mvh Frank Damgaard  |