OO-præsentation driller

Det er måske lidt ved siden af denne maillistes emne, men kan nogen hjælpe mig ang. et problem med en OO-præsentation? Sagen er den, at jeg har et tekstfelt på et af mine dias, hvor hjælpeteksten "Click to add an outline" ikke vil forsvinde - den står nu oveni min tekst.

På de andre dias er disse tekster forsvundet automatisk, når man udfylder sine dias, det gør de også på de andre dias.

:-) Nils