Re: [NOVICE] opsætning af usbmoden fra telia

Den Mon, 17 Nov 2008 22:15:13 +0100
skrev "morten skovborg" <sslug@sslug> :

> Hej der
> Jeg har lige købt et usbmodem fra telia, det er et Huawei E180.
> Hvordan får jeg det til at virke under Fedora 9?

Hej

Jeg kører med et huawei e220 under en Fedora-klon. Det krævede
lidt hekseri, at få det i luften.

Jeg har også Fedora 9 på computeren for at teste den. Stor var
min overraskelse, da jeg så, at systemet selv satte modemet op.
Det eneste jeg skulle, var at klikke på et ikon på øverste linie.
Nemt, men ikke så lærerigt :-)

Se om der ikke skulle være et sådant - Måske skal du være root.
for at starte.

Stig C.