Re: [NOVICE] OO-præsentation driller

Folmer Fredslund skrev:

2008/11/16 Nils Grøngaard <sslug@sslug>:
Det er måske lidt ved siden af denne maillistes emne, men kan nogen hjælpe
mig ang. et problem med en OO-præsentation? Sagen er den, at jeg har et
tekstfelt på et af mine dias, hvor hjælpeteksten "Click to add an outline"
ikke vil forsvinde - den står nu oveni min tekst.

Har du prøvet at vise præsentationen og se om det stadig vises i den
tilstand? Det løser selvfølgelig ikke selve problemet, men hvis du
skal bruge præsentationen kan du så muligvis løse selve problemet
senere.

Du har fat i noget - når den vises som diasshow, er teksten væk.

På de andre dias er disse tekster forsvundet automatisk, når man udfylder
sine dias, det gør de også på de andre dias.

Muligvis er det fordi du er kommet til at sætte tekst ind uden at
klikke på dias'en først? (evt med copy-paste?)
Hvis det er tilfældet kan du sikkert flytte den tekst du har skrevet
og derefter klikke for at indsætte teksten.

Hm, tror ikke, det er fejlen, for jeg har prøvet at fjerne min tekst og indsætte den påny, men det ændrede intet.

:-) Nils

mvh

Men nu ved jeg i det mindste, at selve præsentationen er ok, så er det jo blot en lille sten i skoen med den tekst.

:-) Nils