Re: [NOVICE] OO-præsentation driller

Prøv at klikke på teksten - muligvis skal du først flytte det du har sat ind
til at være bagerst. Så indsæt nogle få bogstaver. Forlad feltet, og find
det igen, så de små hjørnemærker kommer frem - når du ser dem kan du bruge
delete til at fjerne elementet.

Den 16. nov. 2008 23.04 skrev Nils Grøngaard <sslug@sslug>:

> Folmer Fredslund skrev:

>  Har du prøvet at vise præsentationen og se om det stadig vises i den
>>

> Du har fat i noget - når den vises som diasshow, er teksten væk.
>
>  På de andre dias er disse tekster forsvundet automatisk, når man udfylder
>>>

>  Muligvis er det fordi du er kommet til at sætte tekst ind uden at
>>

> Hm, tror ikke, det er fejlen, for jeg har prøvet at fjerne min tekst og
> indsætte den påny, men det ændrede intet.
>
>  :-) Nils

>  mvh
>>

> Men nu ved jeg i det mindste, at selve præsentationen er ok, så er det jo
> [...]
Med venlig hilsen Niels
Besøg Slangerup Kirkes hjemmeside http://www.slangerupsogn.dk
Visit Scandiania using Intelligent Experience Design
http://www.scandinavia-incentive.dk
Improve your art of working properly with Safepark Consultancy
http://www.safepark.dk