Re: [NOVICE] XP på Ubuntu 8.10?

On Sat, 29 Nov 2008 19:47:12 +0100
"Brian Durant" <sslug@sslug> wrote:

> Tak for tippet. Jeg fulgte instrukserne på hjemmesiden og det ser ude
> til at virke. Jeg forsøger i næste uge at installere XP. En ting som
En ting du dog skal være forberedt på er, at du ikke skal stille din
datter forventninger om, at man kan afvikle 3D spil indefra virtualbox.
Office, explorer samt online spil virker dog forrygende. Dette
inkluderer også dr.dk's Windows-only streams forbeholdt Windows
Media player. Sat på spidsen er det faktisk kun avancerede 3D spil, du
ikke vil kunne få til at virke i virtualbox.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen