Re: [NOVICE] XP på Ubuntu 8.10?

Tak for tippet. Jeg fulgte instrukserne på hjemmesiden og det ser ude
til at virke. Jeg forsøger i næste uge at installere XP. En ting som
jeg dog bemærket var at efter installeringen gik skærmen i sort og jeg
kunne ikke få skærmen til at "vågne op" og var til sidst nødt til at
tryk start knappen ind på computeren og lave en hård genstart.

Mvh,

Brian