Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

Steen Jensen wrote:

Jørgen Heesche skrev:
Steen Jensen wrote:
Jørgen Heesche skrev:
SKIP
Jeg bryder mig ikke om at fravælge papirudskrifter fordi det forudsætter at ens elektroniske udstyr og netforbindelse ALTID fungerer. Ikke fordi jeg har eller har haft problemer, men jeg vil ikke fravælge papirudskrifter hverken fra bank eller skattevæsen.

Du kan jo bare selv skrive dem ud eller gemme en kopi på din computer af de dannede udskrifter. De ligger der nogle år, så det skulle da ikke blive noget problem.
Personligt foretrækker jeg den nye løsning.

Jamen, hvis nu det er computeren, eller modemet til netforbindelsen, der ikke virker. Sådanne driftsforstyrelser er jo nok midlertidige, men kan vare længe nok, måske flere dage, til at være meget generende. Jeg mener ikke man kan forlade sig 100% på privat udstyr.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug