Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

Erik Jakobsen skrev:

> Hej Mogens og tak for svaret.
>
> Jo jeg har læst, men ikke forstået.
>
> Nu er jeg så kommet lidt videre, men ikke "helt i mål"
>
> ./sig2pkcs12.sh Digital\ Signatur\ for\ erik.html erik.pkcs12
> Nu er det kun dig der kan laese kataloget .
> Nu er det kun dig der kan laese kataloget .
> chmod: cannot access `Digital Signatur for erik.html': No such file or
> directory

ok, så din fil hedder ikke det korrekte.

> awk: cmd. line:1: fatal: cannot open file `Digital Signatur for
> erik.html' for reading (No such file or directory)
> Din pkcs12 signatur ligger nu i  'erik.pkcs12' - pas godt paa den!
> sslug@sslug:~> ls -l Digital\ Signatur/
> ls: cannot access Digital Signatur/: No such file or directory
> sslug@sslug:~> ls -l Digital\ Signatur\ for/
> total 16
> -rw-r--r-- 1 erikja users 10995 2008-01-10 11:55 erik.html
>
> drwxr-xr-x  2 erikja users     4096 Nov 28 09:35 Digital Signatur for
>
> Erik

Hedder den erik.html og  "Digital Signatur for Erik" er en folder så vidt jeg kan se?

jeg vil foreslå

1) kopier den signatur-html fil så den hedder noget simpelt uden mellemrum ,
men det er vel erik.html ?

så bliver det

./sig2pkcs12.sh   erik.html  erik.pkcs12

det forudsætter så at erik.html ligger i samme directory (katalog/folder)
som sig2pkcs12.sh  (som ligger i aktuel directory siden der står ./ foran)

Ellers skal du have fuld absolut eller relativ path på de dele som er
placeret andetsteds.