Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

Mogens Kjaer wrote:

> Du har ikke læst hvad den skriver efter "Brug:".
>
> ./sig2pkcs12.sh Digital\ Signatur\ for\ navn.html erik.pkcs12
>
> Er der mellemrum i html filen skal disse escapes med \'er
> eller hele havnet skal i anførselstegn.
>
> Mogens

Hej Mogens og tak for svaret.

Jo jeg har læst, men ikke forstået.

Nu er jeg så kommet lidt videre, men ikke "helt i mål"

./sig2pkcs12.sh Digital\ Signatur\ for\ erik.html erik.pkcs12
Nu er det kun dig der kan laese kataloget .
Nu er det kun dig der kan laese kataloget .
chmod: cannot access `Digital Signatur for erik.html': No such file or
directory
awk: cmd. line:1: fatal: cannot open file `Digital Signatur for
erik.html' for reading (No such file or directory)
Din pkcs12 signatur ligger nu i  'erik.pkcs12' - pas godt paa den!
sslug@sslug:~> ls -l Digital\ Signatur/
ls: cannot access Digital Signatur/: No such file or directory
sslug@sslug:~> ls -l Digital\ Signatur\ for/
total 16
-rw-r--r-- 1 erikja users 10995 2008-01-10 11:55 erik.html

drwxr-xr-x  2 erikja users     4096 Nov 28 09:35 Digital Signatur for

Erik