Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

On Sun, Nov 23, 2008 at 12:02:05 +0100, Frank Damgaard wrote:

> siden sidst har man øjensynlig pakket det ind i en tvungen java-applet... ;(
>
> og det skal være sun java, bruger man openjdk /icedtea plugin til firefox
> så crasher det og man kan bestille en ny signatur.
>
> Må nok hellere spørge DANID/dig-signatur hvilke krav der er til den java,
> når nu Sun endnu ikke er færdig med deres 64 bit version.....

Jeg fik så opdatering til at virke i 32 bit med sun java jre og plugin til FF3
Applet laver så en html fil man kan gemme.

Ved at bruge det script fra det før nævnte
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00016.html
(færdig udgave på  http://www.sslug.dk/~frank/sig2pkcs12.tar.gz )

så kan man lave html om til pkcs12 fil uden brug af java mv.

Prøver man af afvikle html-filen i 64-browser med openjdk så lykkes det ikke,
men perl-scriptet virker (dog skal man have perl og openssl installeret).

--
mvh Frank Damgaard  |