Re: [NOVICE] XP på Ubuntu 8.10?

Brian Durant skrev:

Jeg er ved at genoplive en gamle IBM ThinkCenter til min datter. Jeg
har valgt at installere Ubuntu 8.10 trods hendes modstand, for
stabilitet. Hun er en inkarneret Windows bruger og jeg har derfor
tænkte mig at installere Windows på maskinen ved brug af emulation
eller en virtuelle maskine. Jeg har tidligere brugt CrossOver Office
og er ikke særlig imponeret. Wine har jeg forstået kræver sin mand
eller kvinde og mere end en novice normalt kan præstere. Hvilket andre
muligheder har jeg? Jeg tror ikke at datteren ville stille sig
tilfreds med en løsning som CrossOver Office fordi hun får ikke hele
XP "oplevelsen".

På forhånd tak,

Brian

Et andet forslag er: http://wubi-installer.org/