Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

Frank Damgaard wrote:

> Jeg fik så opdatering til at virke i 32 bit med sun java jre og plugin til FF3
> Applet laver så en html fil man kan gemme.
>
> Ved at bruge det script fra det før nævnte
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2006_10/msg00016.html
> (færdig udgave på  http://www.sslug.dk/~frank/sig2pkcs12.tar.gz )
>
> så kan man lave html om til pkcs12 fil uden brug af java mv.
>
> Prøver man af afvikle html-filen i 64-browser med openjdk så lykkes det ikke,
> men perl-scriptet virker (dog skal man have perl og openssl installeret).

Jeg ha rprøvet at anvende scriptet, men kan ikke få det til at virke:

./sig2pkcs12.sh Digital Signatur for navn.html
Udtraekker din signatur fra html filen
Brug: ./sig2pkcs12.sh <sig> <pkcs12>
      <sig>: f.eks. "Digital Signatur for xxxx.html"
      <pkcs12>: ny fil til den generede pkcs12 signatur
Hvad kan der være forkert ?