Re: [NOVICE] XP på Ubuntu 8.10?

> Hun er en inkarneret Windows bruger og jeg har derfor
> tænkte mig at installere Windows på maskinen ved brug af emulation
> eller en virtuelle maskine.

Gi damen Dualboot.

Når så XP kneler, så gjør du som på en skole i Oslo.
Fram med en restore CD til lærerens Laptop og skriv over alt det gamle
uten backup :-)
Skolen gir ganske enkelt ikke support på XP. Skattepengene skal ikke
gå til support av
Microsoft Windows i privat bruk.
Support på Linux er det ikke behov for :-)
Just Works (TM :-)

 Mvh
Jim Oksvold