Re: [NOVICE] INSTALLATION AF DIGITAL SIGNATUR

On Sun, Nov 23, 2008 at 12:40:38 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Jamen, hvis nu det er computeren, eller modemet til netforbindelsen, der
> ikke virker. Sådanne driftsforstyrelser er jo nok midlertidige, men kan
> vare længe nok, måske flere dage, til at være meget generende. Jeg mener
> ikke man kan forlade sig 100% på privat udstyr.

Eller på postvæsen eller.....

Man kan jo selv udprinte udskrifterne og sætte i mappe, så har man
dem også i papir.

Men af ovenstående får du det til at lyde som om det er erhverv
du har gang i ....

...og selvfølgelig kan man komme til at grave sit telefonkabel over
og så går der måske nogle uger inden det bliver reparet
(skete for en bekendt).  Jeg undrede mig dog over at kablet lå ubeskyttet
kun 15 cm under jorden (og der skulle skiftes haveplanter).

--
mvh Frank Damgaard  |