indbygget mobilmodem

Jeg har en bærbar med indbygget 3-modem som Ubuntu 9.10 tilsyneladende
ikke rigtig kender. Oister skulle iflg. deres hjemmeside
http://www.oister.dk/selfcare/servlet/kundeservice_faq_linux
virke som plug and play. Det er nu ikke tilfældet på min Fujitsu-Siemens
Lifebook. Når jeg vil konfigurere modemmet finder den en række
udbydere og jeg kan vælge Oister, men jeg kommer ikke på nettet.

Ubuntu siger at den genkender disse styreenheder til netværk:

Marvell Technology Group Ltd. 88E8055 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
(rev 14)
Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection (rev 02)

Jeg ved ikke om dette også dækker det mobile modem, som jeg ellers ikke kan finde noget specifikt om, heller ikke på maskinens 'factsheet'.

Kan det være et driver-problem og i så fald hvad gør jeg så?

/Bente

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]